چگونه شاگرد زرنگ کلاس شویم؟

چگونه شاگرد زرنگ کلاس شویم؟

موفق و زرنگ بودن دانش آموز نه اتفاقی است نه خیلی به معلم و دیگر دانش آموزان بستگی دارد. پس چگونه بعضی از دانش آموزان همیشه شاگرد زرنگ کلاس هستند؟ پس چگونه شاگرد زرنگ کلاس شویم ؟ برخی از دانش آموزان برای زرنگ بودن همیشه پیشتاز هستند و آن هم به این دلیل که مهم ترین عامل تاثیر گذار در یادگیری را که همان داشتن پشتکار است را دارند.

دانش آموزانی که پشتکار و اراده قوی برای یادگیری دارند فقط کافیست به آنها بگویید روش های موفق شدن چیست؟ آنوقت آنها با نیروی پشتکار خود و بکارگیری روش های موفق شدن همیشه شاگرد زرنگ کلاس می شوند. شما هم اگر می خواهید شاگرد زرنگ کلاس شوید بهتر است اراده و پشتکار خود را تقویت کرده و سپس برای رسیدن به موفقیت تحصیلی تلاش کنید


بیشتر...


استقلال طلبی در نوجوان در روانشناسی

استقلال طلبی در نوجوان در روانشناسی

در ابتدا باید معنی استقلال طلبی را در نوجوان بیان کنیم. استقلال طلبی در نوجوان یعنی فرزند شما دیگر کودک نیست و می‌تواند مسئولیت‌های بیشتری را در زندگی بپذیرد که به معنای کم شدن وابستگی او به اطرافیان از جمله پدر و مادر می‌باشد.


بیشتر...

تاثیر ورزش بر دانش آموزان:

تاثیر ورزش بر دانش آموزان:

ورزش عبارت است از فعالیتی نهادینه که مستلزم کاربرد نیروی جسمانی شدید با استفاده از مهارت های جسمانی پیچیده بوسیله شرکت کنندگانی که توسط عوامل درونی و بیرونی تحریک می شوند. این تعریف با فعالیت های ورزشی سازمان یافته ارتباط پیدا می کند.از نظر سازمان بهداشت جهانی؛ تندرستی صرفاً نداشتن بیماری و ضعف نیست، بلکه منظور از آن سلامتی کامل جسمی، ذهنی، اجتماعی و روحی است. در حقیقت دو هدف عمده تندرستی، به تأخیر انداختن مرگ و بیماری است. ورزش بر قوای جسمی و قوای روانی اثر گذار است.


بیشتر...